Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Mazedonische Polizist tötet zwei Jugendliche albaner in Gostivar

A wenn Sie ihn angegegriffen haben mit seiner Tochter im auto haben Sie Pech gehabt..

wenn mich 4 Typen anfatzen und ich mit meinen söhnen im auto sitze..

schiess ich egal wohin...da muss ich meine kinder schützen....

auf slawisch heißt das "Tut mir Leid aber Sie haben den Falschen angemaht"....

und es ist egal ob 4 albaner serben Griechen..... Pech gehabt......

nochmals.... wer seine Kinder schützt hat immer Recht..... in diesem Fall gebe ich dem Schützen alles Recht dieser Welt...
4 Männer könnten was weiß ich machen wenn ih bewußtlos daliege und meine Tochter im Auto sitzt...wer nicht nachdenkt und keinen Anstand hat wird bestraft...

Es hätte ein normaler Bürger sein können..wer hätte danahc gefragt wenn Mann verletzt und Tochter vergewaltigt???

ehrlich! das wäre nicht das erste Mal.... das ist jetzt heuchlerisches Rumgejammere....
Das Land gehört den slawen und wenn du Gast bist musst du dich als Gast benehmen..

die 4 wollten nen coolen raushängen lassen und haben den falschen erwischt..fertig aus.
Dachten sich ist nur 1 im Auto usw.... Schicksal

A wenn Sie ihn angegegriffen haben mit seiner Tochter im auto haben Sie Pech gehabt..

nochmals.... wer seine Kinder schützt hat immer Recht..... in diesem Fall gebe ich dem Schützen alles Recht dieser Welt...
4 Männer könnten was weiß ich machen wenn ih bewußtlos daliege und meine Tochter im Auto sitzt...wer nicht nachdenkt und keinen Anstand hat wird bestraft...

Es hätte ein normaler Bürger sein können..wer hätte danahc gefragt wenn Mann verletzt und Tochter vergewaltigt???

ehrlich! das wäre nicht das erste Mal.... das ist jetzt heuchlerisches Rumgejammere....
Das Land gehört den slawen und wenn du Gast bist musst du dich als Gast benehmen..

die 4 wollten nen coolen raushängen lassen und haben den falschen erwischt..fertig aus.

und das hat dir der polizist gesagt, gell. so ein dummer beitrag

makedonien gehört deiner meinung nach auch den mazedoniern, warum habt ihr dann sie nach dem 2WK vertrieben?

das land gehört dem volk, und nicht eine bestimmte volksgruppe. die slaven wie du sie nennst heißen mazedonier/makedonier. du bist nur ein hund der hier 2 volksgruppen gegeneinander auszuspielen versucht

Zuletzt bearbeitet:

Den gleichen Müll zweimal schreiben macht es nicht intelligenter! So einen dämlichen Post habe ich lange nicht mehr gelesen! Nochmal meine Frage, wie alt bist Du Junge? 12?

Wendung in dem Fall "Gostivar"???

Laut Kanal 5 sollen die 4 albanischen Angreifer, den Polizisten wegen Kenntnisse in der Drogenmafia "ruhig stellen" wollen...

Kanal 5: Albanians attacked policeman over Drugs, not Parking...
Saturday, 03 March 2012
MINA Breaking News
Skopje based Kanal 5 in this evening nightly news reported that this weekend's attack on policeman Josif Trifunovski at the hands of four ethnic Albanians was not over a parking spot, rather it was an attempt to silence the policeman over his knowledge of drug dealings in the area.

According to Kanal 5, police sources who have great knowledge of the drug trade between the Gostivar region and Kosovo, have confirmed the quarrel had nothing to do about a parking spot, rather it was an attempt to scare and silence Trifunovski because the policeman had wealth of information on Gostivar's drug dealers.

Trifunovski worked as a border policeman and at the same time he co-owned a restaurant in the village of Vrutok. This had allowed the policeman an excellent view and knowledge not just what transits through the border with Kosovo, but had wealth of information who was behind drug trafficking in Gostivar.
Because of his knowledge, Kanal 5 sources confirmed anti-drug police units had used Trifunovski's tips which have resulted in multiple drug busts on the border with Kosovo.

These drug busts had upset Gostivar's drug dealers who wished to send the policeman a message by sending 4 ethnic Albanians to wait for him in front of his house.

The culprits wasted no time and attacked Trifunovski in front of his daughter as soon as he got out of his car. During the altercation, Trifunovski shot and killed two of the thugs, while the other two escaped.
Kanal 5 concludes the four ethnic Albanians were sent to silence and scare Trifunovski and were all very aware they were attacking a policeman.

The Gostivar judicial system is afraid to take this case in its jurisdiction because according to Kanal 5 they have already been threatened by Gostivar's drug dealing mafia.

Ново сценарио: Полицаецот Трифуновски знаел тајни за трговија со дрога
МАКЕДОНИЈА, ТОП1 | МАРТ 3, 2012 ВО 22:45 | ВКУПНО ПРЕГЛЕДИ: 2.385

Канал 5 излезе со нова верзија за инцидентот кој ја потресе македонската јавност, што се случи пред неколку дена во Гостивар и истиот предизвика низа немири и протести. Имено, полициски извори кои инсистрирале на анонимност за оваа телевизија тврдат дека нападот на полицаецот е смислен, со цел да го застрашат затоа што тој работел како граничен полицаец и одлично ја познавал состојбата на гостиварско-косовската граница.

Полицаецот, како што кажуваат изворите, имал одличен увид на нелегалните бизниси што се одвиваат на овој дел од границата со Косово. Истакнуваат дека Трифуновски, поради информациите со кои располагал и кои истите ги доставувал до соодветните служби, во неколку наврати успеал да спречи сериозни обиди за трговија со наркотични средства преку границата со Косово. Со сето ова предизвикал видно вознемирување на делови од гостиварскот подземје.

Фактот што ниту полицијата, ниту јавноста се уште не знае ништо за идентитетот на двајцата учесници во инцидентот, дополнително дава вредност на овие тези според кои мотивот за нападот на полицаецот воопшто не бил за паркинг простор, туку имал за цел да го замолчи.

Polizei beschützt das verlassene Anwesen von Trifunovski

Полицијата ги чува напуштените куќи на фамилијата Трифуновски

Куќата и имотот на семејството на Јаким Трифуновски, полицаецот од Гостивар што во вторникот во самоодбрана застрела двајца Албанци, по банална расправија за паркинг-место, се под засилен полициски надзор, дознаваме од извори во гостиварската полиција.

Полицијата од утрово располага со сознанија дека поголема група Албанци од Гостивар се подготвувале да одат во селото Вруток, каде што се наоѓа домот на родителите на Трифуновски и рибникот во негова сопственост, и да ги запали.

Според нашите извори, целото поблиско семејство на полицаецот Трифуновски е иселено од градот на непозната локација, поради страв од крвна одмазда, а имотот и куќите се празни.

Од тетовската полиција, под чија надлежност потпаѓа и Гостивар, вчера потврдија дека патроли на МВР ги следат настаните на терен, но дека засега немало обиди за инциденти и за насилство.

Извори од соседството на улицата ЈНА, каде што живееја семејството Трифуновски и сега веќе убиените Бесник Шехапи и Имран Мехмеди, тврдат дека неколкупати досега тие се расправале за паркинг-место и дека веќе подолго време не биле во добри соседски односи.

Крвавиот настан се случи во вторникот попладне кога расправија за паркинг-место прераснала во тепачка. Во тепачката, според МВР, Јаким Трифуновски бил нападнат од четири лица кои што се обиделе да ја нападнат и неговата малолетна ќерка. Во тие моменти Трифуновски го извадил службениот пиштол и прво испукал два куршуми во воздухот, како предупредување, а потоа стрелал и ги усмртил двајцата соседи.

Трифуновски во моментов се наоѓа во триесетдневен притвор, а полицијата му поднесе кривична пријава за убиство.

Die Frau und Mutter in Angst, die 10-jährige Tochter spricht seit dem Vorfall nicht und kommuniziert nur über Gestiken und mit den Händen, mann geht davon aus das die Tochter bedroht worden ist.

Гостиварското семејство Трифуновски живее под постојан страв и трауми
САБОТА, 03 МАРТ 2012 12:11 МАКЕДОНИЈА

Сопругата на Јаким Трифуновски полицаецот кој во вторникот ги застрела двајца Албанци во Гостивар, живее со страв и под закани за крвна освета.
Таа бара начин да ги заштити двете деца 10 годишната ќерка пред чии очи беше извршено двојното убиство и 4 годишното синче.

10 годишното девојче сеуште не зборува, по претрпената траума а со светот се обидува да комуницира со раце, токму поради тоа сопругата на полицаецот е уверена дека убиството се случило поради закана кон ќерќичката.

Претходно семејството Трифуновски имало добар соживот и со Албанците и со Македонците но сега се кријат плашејќи се од крвна одмазда. Сопругата на Јакимовски повикува да се смират страстите и да се остави законот да му пресуди на нејзиниот сопруг.

Zuletzt bearbeitet:
Wendung in dem Fall "Gostivar"???

Laut Kanal 5 sollen die 4 albanischen Angreifer, den Polizisten wegen Kenntnisse in der Drogenmafia "ruhig stellen" wollen...

Polizei beschützt das verlassene Anwesen von Trifunovski

Die Frau und Mutter in Angst, die 10-jährige Tochter spricht seit dem Vorfall nicht und kommuniziert nur über Gestiken und mit den Händen, mann geht davon aus das die Tochter bedroht worden ist.
Natürlich!!!
TV- Gruewski.

Mir dreht sich der Magen, wenn ich mir solche dumme Media-Propaganda rein ziehen muss, wie sie hier Zoran aufführt :facepalm:

Zurück
Oben