Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Mazedonische Polizist tötet zwei Jugendliche albaner in Gostivar

Mit dicke Lippe riskieren meine ich dass es wieder zu Ausschreitungen kommen kann wie vor paar Wochen wegen der Sache mit der Religionverspottung seitens der Mazedoner schon vergessen
Doch doch,ich weiss schon was du meinst.
Na i kemi fajet qe ata vrasin shqiptare si me kan shqiptart lepra.
Marre per neve,kush jan ata...ni grusht popull jane,ne gisht po na sjellin
ku ashte morali jone?ku ashte trimeria jone?ku ashte shqiptarizmi jone?
 
Der Tathergang ist noch nicht geklärt, ich verurteile den Gebrauch von Schusswaffen zudem von einer Person ausser Dienst, aber auch verurteile ich das 4:1 vorgehen.




Dnevnik, hat die selben Namen wie in dem Eingangsbeitrag veröffentlicht




Полицаец ги убил момчињата во ра�правија за паркинг ме�то

Zoran, kannst du das bitte übersetzen. ich beherrsche die mazedonische sprache nicht
 
Doch doch,ich weiss schon was du meinst.
Na i kemi fajet qe ata vrasin shqiptare si me kan shqiptart lepra.
Marre per neve,kush jan ata...ni grusht popull jane,ne gisht po na sjellin
ku ashte morali jone?ku ashte trimeria jone?ku ashte shqiptarizmi jone?

nuk e ki bash keq
shikoje Malin e zi
me banore e madhe sa Tirana dhe i bojn shqiptaret shkie dhe ia ndalojne atyre historine dhe flamurin shqiptare
 
Gerade bei Dnevnik eine Upgedatete Version:

Polizist feuert in Notwehr

Laut Zeugenaussagen (im ersten Artikel) und Eigenaussage (im diesem Artikel) wurde er von 4 Männern angegriffen als er seine Tochter heimgefahren hat und vor seinem Reihenhaus in dem Streit um einen Parkplatz verwickelt wurde. Die Opfer sind aus der Nachbarschaft. Der Täter hat sich umgehend nach der Tat selbst angezeigt.



Полицаецот во момчињата пукал во самоодбрана

Полицаецот (Ј.Т.) кој не бил на должност со пиштол смртно застрела две момчиња во расправија за паркинг-место попладнево во Гостивар. Убиени се гостиварците Бесник Шехапи (26) и Имран Мехмеди (30). Тие биле застрелани во близина на своите домови по банална расправија со сосед вработен во МВР.

Полицијата истакна дека двојното убиство се случило во самоодбрана. Осомничениот се враќал во својот дом заедно со малолетната ќерка кога пред влезот од зградата почнал расправија за паркинг-место со четири лица кои живееле во истото соседство. Тој по убиството самиот се пријавил во Полициската станица во Гостивар.

Двојното убиство се случи на улицата Kеј Вардар во близина на салонот за мебел „Монтенгро“. Екипата на „Дневник“ беше на местото на злосторството половина час откако низ чаршијата се разбра за трагичниот настан. Дел од соседите, видно потресени од настанот, се обидуваа да дознаат нешто повеќе. Набрзо потоа почна увид од страна на истражен судија, јавен обвинител и крим-техника. Во меѓувреме, потресени и во шок доаѓаа роднини на убиените момчиња, кои поради увидот не беа пропуштани од полицијата, која го обезбедуваше местото.

Во истрагата е вклучен и Секторот за внатрешна контрола и професионални стандарди.

- Заради обезбедување дополнителни информации, со оглед на фактот дека осомничениот е полициски службеник вработен во полициската станица за обезбедување на државната граница Маздрача, првичните информации велат дека осомничениот не бил на должност. Toj бил во цивилна облека, со цивилно возило ја земал ќерка си од училиште со намера да ја однесе дома. Од тоа што првично е утврдено од увидот, дефинитивно е пукано од службениот пиштол што го поседувал осомничениот - изјави помошник-министерот за односи со јавноста при МВР, Иво Kотевски.(З.Г.М.)

http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=FA2C27BF12965545B95ED68236E2E4D7
 
Gerade bei Dnevnik eine Upgedatete Version:

Polizist feuert in Notwehr

Laut Zeugenaussagen (im ersten Artikel) und Eigenaussage (im diesem Artikel) wurde er von 4 Männern angegriffen als er seine Tochter heimgefahren hat und vor seinem Reihenhaus in dem Streit um einen Parkplatz verwickelt wurde. Die Opfer sind aus der Nachbarschaft. Der Täter hat sich umgehend nach der Tat selbst angezeigt.





Полицаецот во момчињата пукал во �амоодбрана

und bald ist er ein held, eine statue müsst ihr ihm bauen:triglav:
 
muss nicht jeder Zwischenfall auch wenn Tote gibt's, ins ethnische schieben, das kann auch "Krankheitsbedingt" durch einen Polizisten passieren, was wiederum nicht heißt dass es nicht ethnisch motiviert sein soll.

auf alle Fälle eine Sache die geklärt werden muss ohne dass man die Sachlage politisiert wird, dennoch auch nicht so dass der Polizist zB "aufgrund mangelnder beweise" 2 Jahre auf Bewährung kriegt. Unabhängig davon, ich zweifle an Rechtsstaatlichkeit dieses Staates, wie schon so oft.
 
Mazedonische Polizist tötet zwei Jugendliche albaner( Imran Mehmeti 29 jahre alt und Besnik Shehapi 26 jahre alt) in Gostivar

Laut MIA, ist der Killer Jaqim Trifunovski, 39, Polizist auf der Polizeiwache für die Bereitstellung von Mazraça Grenze.

Er hat zwei jungendliche albaner nach einem banaler Streit für Parkplatz getötet. Der Polizist feuerte in Richtung der Jugend mit seiner dienst Pistole, aber er war nicht im Dienst.


ILIRIA NEWS AGENCY - Polici vret dy të rinj në Gostivar



Was für ein feiger akt

Die Makedonische also Griechische Polizei hat niemanden getötet.

Wenn due jetzt die FYROMer meinst eine andere Sache.
 
Zurück
Oben