G
Gelöschtes Mitglied 8317
Guest
Erste Reihe, V-Ausschnitt? Direkt hinter der Flagge?Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
Ein Bild mit mich darauf
Erste Reihe, V-Ausschnitt? Direkt hinter der Flagge?Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
Ein Bild mit mich darauf
Erste Reihe, V-Ausschnitt? Direkt hinter der Flagge?
Ich seh dir dort unten hehe
Und hier mal die Faschos vom Münchener Konzert......Katastrophe was da für Menschen hingehen. Faschopack.....
man kann dich auch so gut erkennen.....wo bist du ?Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
Ein Bild mit mich darauf
man kann dich auch so gut erkennen.....wo bist du ?
- - - Aktualisiert - - -
grdeliiiiiin....hab dich gesehen, suuuuuper.
stimmt, ich sehe dich ganz deutlich.....hauptsache du hattest deinen spass.Bin ja nicht zu übersehen.
Und hier mal die Faschos vom Münchener Konzert......Katastrophe was da für Menschen hingehen. Faschopack.....
TVENO: Thompson zapalio Hrvate u Münchenu
München -Marko Perković Thompson zablistao je u bavarskoj prijestolnici. U Zenith Halle u Münchenu došlo ga je pozdraviti više od 4000 obožavatelja iz cijele Njemačke. Poznata zvijezda domoljubne pjesme u Hrvata na bini je pjevao puna tri sata bez pauze i oduševio nazočne koji su ga u više navrata prekidali frenetičnim pljeskom. Ovom prigodom poznati je pjevač predstavio svoj novi album "Ora et labora" koji je publika jedva dočekala i zajedno s njime pjevala u transu, kasnije i starije uspješnice poput: Geni kameni, čavoglave, Lijepa li si i druge. Bio je to spektakl koji odavno nije viđen u dijaspori, pa se Thompson u više navrata zahvalio svojim vjernim obožavateljima.
- Hvala vam što ste došli i iz tako udaljenih gradova. München sam izabrao jer tu živi velik broj naših ljudi kojima je Hrvatska na srcu i zato smo večeras tu zajedno u pjesmi. Družit ćemo se i uskoro diljem Europe na koncertima, a ovu priliku koristim da vam pozovem 30. lipnja na svoj veliki koncert u Splitu na Poljudu- kazao je oduševljeno u više navrata Thompsom.
wir gehen so auch in die Kirche und zum Strand.....Im Nationaltrikot und Flaggen gehüllt zu einem Konzert- wie stillos und peinlich ist das denn?
Aber ich vergaß, in rechten Kreisen so üblich
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen