Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Thessaloniki 2020 - Master Plan

Αεροδρόμιο Μακεδονία: ενδιαφέρον από πολλές low cost αεροπορικές εταιρείες
03-09-2011
print_mail.png

06205f1c73_airport_makedonia.jpg
Νέες προοπτικές τουριστικής ανάπτυξης διαγράφονται για τη Θεσσαλονίκη, καθώς το τελευταίο διάστημα βρίσκονται σε εξέλιξη συζητήσεις από δυο αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους με αρμόδια στελέχη και παράγοντες, για τη δημιουργία βάσης (hub) στο αεροδρόμιο «Μακεδονία».
Συγκεκριμένα, πρόκειται για τις εταιρείας Ryanair και Wizz Air, οι οποίες σύμφωνα με πληροφορίες έχουν στείλει πρόταση στον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και η οποία στη συνέχεια προωθήθηκε στο υπουργείο Μεταφορών. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι έχουν θέσει ως προϋπόθεση τη μείωση του κόστους αεροδρομίου. Στόχος των δυο αεροπορικών εταιρειών είναι να αναπτυχθούν περαιτέρω στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Το ενδιαφέρον των δυο αεροπορικών εταιρειών επιβεβαίωσε στη Voria.gr ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και μέλος του ΣΕΤΕ Άριστοτέλη Θωμόπουλος. Από την πλευρά του, πάντως, ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης Νίκος Σαπουντζης σημείωσε αναφερόμενος στην Ryanair «ότι εδώ και μήνες γίνονται ζυμώσεις, καθώς όλοι οι προορισμοί πάνε πολύ καλά και η εταιρεία επιθυμεί να κάνει το αεροδρόμιο Μακεδονία βάση».
Ήδη πάντως η Ryanair έχει ανακοινώσει ότι από τον Νοέμβριο προσθέτει και άλλο, ένα όγδοο δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη, προς το Μπάρι της Ιταλίας. Υπενθυμίζεται ότι από τις 20 Ιανουαρίου, οπότε είχε υπογραφεί η συμφωνία με τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής, τα δρομολόγια προς ευρωπαϊκές πόλεις έχουν φθάσει τα επτά αν και αρχικά προβλεπόταν μόλις τέσσερα.
 
Der weitere Ausbau der östlichen Seefront hat bereits begonnen. Die restlichen Themenparks werden in den kommenden zwei Jahren fertiggestellt.

img2985u.jpg


img2984wrv.jpg



img2974h.jpg





Hippokrates
 
Zuletzt bearbeitet:
Ο Κήπος των Γλυπτών

Απέναντι από το κτίριο του Λαογραφικού Μουσείου, δημιουργείται ένα «πράσινο δωμάτιο τέχνης», περίκλειστο με τοίχο από τις τρεις του πλευρές και ανοιχτό προς τη θάλασσα, με μοντέρνα γλυπτά μεγάλου μεγέθους.

Ο Κήπος της Μεσογείου

Τα υπάρχοντα ψηλά δέντρα διατηρούνται και ενισχύονται με εσπεριδοειδή και αρωματικά φυτά μεσογειακής χλωρίδας.

Ο Κήπος του Οδυσσέα Φωκά

Διατηρείται με τη σημερινή του οργάνωση, αφού είναι ένας από τους πιο καλοδιατηρημένους χώρους πρασίνου της Νέας Παραλίας. Απομακρύνονται ωστόσο τα γήπεδα τένις, που μεταφέρονται στον Κήπο της Αμμου.

Ο Κήπος των Εποχών

Θα είναι ένα φυσικό λιβάδι «σπαρμένο» με την άγρια βλάστηση του ελληνικού τοπίου.

Ο Κήπος του Ισκιου

Θα αποτελεί το πιο σκιερό «δωμάτιο των παραθαλάσσιων κήπων. Από το τελικό έργο εξαιρέθηκε ο χώρος όπου βρίσκεται το καφέ – αναψυκτήριο.

Ο Κήπος της Αμμου

Στο σημερινό πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής, διατηρούνται οι χαράξεις στο τμήμα του πάρκου που είναι ήδη διαμορφωμένο, γίνονται νέες φυτεύσεις και δημιουργούνται δύο γήπεδα τένις. Κατασκευάζονται μεγάλη επιφάνεια με άμμο -όπου χωροθετείται παιδότοπος- και αναψυκτήριο. Απομακρύνεται ο φυσικός φράχτης.

Ο Κήπος του Απογευματινού Ηλιου

Πρόκειται για ένα κεκλιμένο κήπο που δημιουργείται στον τριγωνικό χώρο μεταξύ του ξενοδοχείου «Μακεδονία Πάλας» και της παλιάς Ηλεκτρικής Εταιρίας. Δημιουργείται μια τεχνητή πλαγιά (λόφος), διαμορφώνονται καθιστικά και διαδρομές. Για τον ανδριάντα του Κων. Καραμανλή δεν αναφέρεται κάτι στη μελέτη, αφού τοποθετήθηκε εκ των υστέρων.

Ο Κήπος του Αλέξανδρου

Ο χώρος που περιβάλλει σήμερα το άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου. Η μελέτη προτείνει την ομογενοποίηση των τριών πάρκων που υπάρχουν εκεί και την αφαίρεση του υφιστάμενου φυτικού φράχτη. Δημιουργείται ένα ενιαίο σκληρό δάπεδο και ενισχύεται ο τονισμός της χάραξης με την τοποθέτηση 72 πολύ χαμηλών πιδάκων νερού σε κάνναβο.
Die restlichen Themenparks, die fertiggestellt werden, sind:

Garten der Skulpturen

645x150_kipos_twn_glyptwn.jpg


Dieser Garten wird sich gegenüber dem Laographischen Museum befinden mit Blick auf dem Meer. Ausgestellt werden Skulpturen moderner Künstler.

Mediterraner Garten

645x150_kipos_tis_mesogeiou.jpg


Dieser Bereich wird hauptsächlich mit Bäumen und Vegetation des Mittelmeerraums bepflanzt.

Garten von Odysseus Phokas

645x150_kipos_tou_Foka.jpg


Die dort vorhandenen Tennisplätze werden umpositioniert und es findet eine weitere Bepflanzung statt.

Garten der Jahreszeiten

645x150_kipos_epoxwn.jpg


Das Areal wird ausschliesslich mit Pflanzen der typisch griechischen Flora bepflanzt.

Garten des Schattens

645x150_kipos_tou_iskiou.jpg


Hier wird der schattigste Garten stattfinden mit hohen Bäumen und Entspannungsbereich.

Garten des Sandes

645x150_kipos_ammou.jpg


Der bereits vorhande Park wird ausgebaut. Tennis- und Kinderspielplätze kommen hinzu, weitere Bepflanzung findet statt. Der natürliche Zaun wird entfernt.

Garten der abendlichen Sonne

645x150_kipos_apogeymatinou_hliou.jpg


Dieser Bereich wird neben dem Hotel "Makedonia Palace" gebaut. Ein künstlicher Hügel mit Aussichts- und Sitzmöglichkeiten für die Passanten werden hergestellt.

Garten Alexander des Großen

640x150_kipos_aleksandrou.jpg


Dieser wird den Bereich der Alexander Statue beherbergen. Die bereits drei vorhanden Parks werden mit einbezogen und der natürliche Zaun wird ebenfalls entfernt.




Hippokrates
 
Zuletzt bearbeitet:
Da schmeckt der frappe um so besser.Wann genau ist die feritgstellung?
 
Da schmeckt der frappe um so besser.Wann genau ist die feritgstellung?

Man rechnet mit 2 Jahren...aber du weisst ja wie es abläuft. :cool: Die Hauptsache ist, dass die Jungs angefangen haben zu arbeiten...ob sie jetzt 1, 2 oder 3 Jahre brauchen, ist mir egal.

Hier noch ein aktuelles Bild von der bereits fertiggestellen Promenade:

196.jpg





Hippokrates
 
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: τα μέσα μαζικής μεταφοράς της πόλης σήμερα και αύριο...
11-09-2011
print_mail.png

8be729d918_tram_salonika.jpg
Τα μέσα μαζικής μεταφοράς της Θεσσαλονίκης συνοψίζονται στο εξής ένα: λεωφορεία - αστικά και υπεραστικά. Δυστυχώς η πόλη έχει μείνει σημαντικά πίσω από άποψη αστικών συγκοινωνιακών υποδομών κάνοντας τη λειτουργία της πόλης δύσκολη.
Ωστόσο τα τελευταία χρόνια κάτι έχει αλλάξει στην πόλη καθώς εδώ και 5,5 χρόνια κατασκευάζεται η πρώτη γραμμή Μετρό της πόλης. Επίσης έχει ξεκινήσει μελέτη για θαλάσσια αστική συγκοινωνία, για γραμμή Τραμ και επεκτάσεις του Μετρό.
ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
Η πόλη κυριαρχείται από τα λεωφορεία καθώς είναι το μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς εντός της πόλης. Χωρίζονται σε δύο βασικές κατηγορίες. Τα αστικά και τα υπεραστικά (μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τα ΚΤΕΛ πατώντας εδώ).
Τα αστικά λεωφορεία καλύπτουν την ολοένα και αυξανόμενη έκταση της πόλης και περιλαμβάνουν 219 γραμμές (οι κύριες είναι 75) προς όλες τις κατευθύνσεις. Κάθε χρόνο εξυπηρετεί 180.000.000 επιβάτες (περίπου 495.000 επιβάτες ημερησίως).
Ο Ο.Α.Σ.Θ. είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, ιδρύθηκε το 1957 και λειτουργεί, με συμβάσεις παραχώρησης από το Ελληνικό Δημόσιο. Απασχολεί 2.700 εργαζόμενους. Στην κατοχή του έχει 604 λεωφορεία που χωρίζονται ως εξής:

  • 329 κανονικά
  • 249 αρθρωτά
  • 22 μικρού τύπου
  • 4 ειδικά λεωφορεία για ΑμεΑ
Ο ΟΑΣΘ πρώτος σε όλη την Ελλάδα εγκατάστησε και εφαρμόζει σύστημα τηλεματικής για την πληροφόρηση των επιβατών μέσω οπτικής και ηχητικής αναγγελίας των στάσεων εντός όλων των λεωφορείων και σε 200 τηλεματικές έξυπνες στάσεις δια της αναγγελίας της ώρας διέλευσης των επόμενων λεωφορείων.
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ (ΜΕΤΡΟ)
Στην Θεσσαλονίκη για πολλά χρόνια το σύντομο ανέκδοτο ήταν το «Μετρό» και η «τρύπα του Κούβελα» αναφερόμενοι σε μια αποτυχημένη προσπάθεια της δεκαετίας του 1980. Τελικά μετά από συζητήσεις δεκαετιών, ένα αποτυχημένο διαγωνισμό 13 ετών ήρθε η στιγμή που το 2006 ξεκίνησαν οι πρώτες εργασίες για την κατασκευή της βασικής γραμμής του Μετρό.
Οι σταθμοί που θα κατασκευαστούν κατά σειρά από τα Δυτικά προς τα Ανατολικά είναι οι ΝΕΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ, ΣΙΝΤΡΙΒΑΝΙ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΠΑΠΑΦΗ, ΕΥΚΛΕΙΔΗ, ΦΛΕΜΙΝΓΚ, ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ, ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ, ΒΟΥΛΓΑΡΗ, ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ με τους δύο τελευταίους να μην είναι σίγουρη η τύχη τους.
Η γραμμή αρχικά ήταν να παραδοθεί σε χρήση το 2012 αλλά λόγω πολλών προβλημάτων με την αρχαιολογία, τις απαλλοτριώσεις, προβλήματα του αναδόχου, κακή χάραξη, ελλειπή χρηματοδότηση και άλλα σήμερα στοχεύει να λειτουργήσει το 2015.
Υπό δημοπράτηση είναι η πρώτη επέκταση του μέσου στην Νότιο- Ανατολική πλευρά της πόλης στην Καλαμαριά ξεκινώντας από το σταθμό ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ με τους σταθμούς ΝΟΜΑΡΧΙΑ, ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ, ΑΡΕΤΣΟΥ, ΝΕΑ ΚΡΗΝΗ, ΜΙΚΡΑ. Ο σχεδιασμός είναι να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής το καλοκαίρι του 2012 και να ολοκληρωθούν το 2016. Μελλοντικά η γραμμή θα φτάσει στο Αεροδρόμιο Μακεδονία.
Επόμενες επεκτάσεις θα είναι προς Σταυρούπολη και Ευκαρπία, προς Εύοσμο και προς Τούμπα και Χαριλάου.
ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εδώ και 20 χρόνια σχεδόν γίνεται λόγος για αστική θαλάσσια συγκοινωνία. Τελικά φέτος ο κύβος ερρίφθη και βρίσκεται υπό μελέτη η πρώτη φάση εξυπηρέτησης σε πλοιάρια που θα ξεκινούν από το κέντρο της πόλης και θα φτάνουν στα όρια της πόλης. Από τα αρχικά 14 σημεία ορίστηκαν τελικά τέσσερα μόνο σημεία-κλειδιά: στην Πλατεία Ελευθερίας, στο Μέγαρο Μουσικής, στη μαρίνα Καλαμαριάς και στην Περαία.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό προβλέπεται ο διαγωνισμός να ολοκληρωθεί σε 12 μήνες από σήμερα και στα τέλη του 2012 να ξεκινήσουν τα πρώτα δρομολόγια με επιβάτες.
ΤΡΑΜ
Μία ιδέα της νέας Δημοτικής Αρχής. Η Θεσσαλονίκη ήταν κάποτε μία από τις Ελληνικές πόλεις με Τραμ έχοντας μάλιστα εκτεταμένο δίκτυο. Το 1956 ξηλώθηκαν όλες οι γραμμές ακολουθώντας το παράδειγμα της Αθήνας, κατηγορώντας το Τραμ ως «ξεπερασμένο μέσο».
Σήμερα μελετάται το ενδεχόμενο επανένταξης του Τραμ στην πόλη στην διαδρομή από το ΙΚΕΑ και μέσω Βασιλίσσης Όλγας - Τσιμισκή να φτάσει στον Σιδηροδρομικό Σταθμό. Αν αυτό γίνει πραγματικότητα πολλές από τις σημερινές λεωφορειακές γραμμές θα καταργηθούν.
Η πραγματοποίηση φαίνεται ιδιαίτερα δύσκολη ειδικά αυτή την περίοδο και με δεδομένη την οικονομική κατάσταση θα είναι πολύ δύσκολο να βρεθούν τα κονδύλια που ξεπερνούν τα 100.000.000 ευρώ.
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ο Προαστιακός Θεσσαλονίκης έχει ξεκινήσει τη λειτουργία του εδώ και λίγα χρόνια. Ουσιαστικά εκμεταλευόμενος τις υπάρχουσες γραμμές μετέτρεψε δύο δρομολόγια σε "Προαστιακά". Περιλαμβάνει 2 γραμμές. Η πρώτη γραμμή Θεσσαλονίκη- Λάρισα έχει 12 σταθμούς και εξυπηρετείται από ηλεκτροκινούμενα τρένα τύπου desiro. Η δεύτερη γραμμή Θεσσαλονίκη- Έδεσσα λειτουργεί με πετρελαιοκίνητα τρένα στη μονή ανακαινισμένη γραμμή και έχει 17 σταθμούς.
Υπάρχει σχεδιασμός για εκτεταμένο δίκτυο Προαστιακού αλλά προς το παρόν λόγω της οικονομικής κατάστασης δεν δρομολογείται καμία νέα επέκταση. Οι γραμμές που συζητούνται είναι προς Χαλκιδική, Σέρρες και γραμμές εντός του Νομού Θεσσαλονίκης.
 
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: οι συγκοινωνιακές πύλες της πόλης - λιμάνι, σιδ. σταθμός, ΚΤΕΛ και αεροδρόμιο!
11-09-2011
print_mail.png

e1fccfc7d4_pyles_salonika.jpg
Οι συγκοινωνιακές υποδομές της Θεσσαλονίκης, εξαιρουμένων των μέσων μαζικής μεταφοράς, μπορούν να χαρακτηριστούν ικανοποιητικές. Στην πόλη υπάρχουν μεγάλες πύλες εισόδου- εξόδου και λειτουργεί ο μεγαλύτερος Σιδηροδρομικός Σταθμός της χώρας, το 2ο μεγαλύτερο λιμάνι στην Ελλάδα, το καλύτερο terminal Υπεραστικών Λεωφορείων και το Διεθνές Αεροδρόμιο "Μακεδονία".
ΝΕΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η πόλη διαθέτει τον μεγαλύτερο κεντρικό σταθμό σε όλη την Ελλάδα. Βρίσκεται πάνω στην Εγνατία και είναι σχετικά κοντά από το κέντρο της πόλης και το λιμάνι. Η Θεσσαλονίκη αποτελεί τον πιο σημαντικό σιδηροδρομικό κόμβο της χώρας στον άξονα της γραμμής ΠΑΘΕΠ (Πατρών-Αθηνών-Θεσσαλονίκης-Ειδομένης/Προμαχώνα), καθώς συνδέει την Ελλάδα με την υπόλοιπη Ευρώπη και την Τουρκία.
Όλες οι επιβατικές μεταφορές γίνονται από τον κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης (Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός). Η κρατική εταιρία παροχής σιδηροδρομικών υπηρεσιών είναι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πραγματοποιεί καθημερινά απευθείας δρομολόγια προς Αθήνα, Λάρισα, Αλεξανδρούπολη, Έδεσσα και Καλαμπάκα. Ο Παλιός Σιδηροδρομικός Σταθμός βρίσκεται στο λιμάνι και χρησιμοποιείται σήμερα μόνο για εμπορευματικές μεταφορές.
ΛΙΜΑΝΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΟΛΘ)
Το λιμάνι της πόλης κυριαρχεί στο θαλάσσιο μέτωπο της πόλης από το κέντρο και προς τα δυτικά. Είναι το δεύτερο σε μέγεθος λιμάνι στην Ελλάδα. Διαθέτει 6 προβλήτες και μέσω αυτών διακινούνται επιβάτες και εμπορεύματα. Αυτή την εποχή είναι σε εξέλιξη δύο σημαντικά έργα για την επέκταση του 6ου προβλήτα αλλά και τη δημιουργία Μαρίνας στην 1η προβλήτα που βρίσκεται 200 μέτρα από την πλατεία Αριστοτέλους.
Το λιμάνι μπορεί να χαρακτηριστεί πιο πολύ εμπορευματικό παρά επιβατικό καθώς η υποβάθμιση του χαρακτήρα του ως επιβατικός είναι συνεχής.
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ"
Το Αεροδρόμιο Μακεδονία βρίσκεται στα διοικητικά όρια του Δήμου Θέρμης και είναι 15 χλμ από το κέντρο της πόλης. Σε κατάταξη κίνησης είναι 3ο σε όλη την Ελλάδα μετά το Ελ. Βενιζέλος και το Καζαντζάκης του Ηρακλείου με κίνηση περίπου 4.000.00 επιβατών ετησίως.
Λειτουργεί ως επιβατικός και εμπορευματικός σταθμός και έχει 14 θέσεις στάθμευσης αεροπλάνων. Συνδέεται με την πόλη της Θεσσαλονίκης μέσω λεωφορειακής γραμμής τη μέρα (78Α) και τη νύχτα (78Ν).
Αυτή την εποχή είναι σε εξέλιξη η επέκταση του διαδρόμου προσαπογειώσεων 10-28 και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2013.
ΤΕΡΜΑΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΤΕΛ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»
Είναι ο μεγαλύτερος τερματικός σταθμός σε όλη την Ελλάδα και ξεχωρίζει από το ιδιαίτερο κυκλικό του σχήμα. Ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Απρίλιο του 2002. Βρίσκεται στην δυτική πλευρά της πόλης και διαθέτει 43 θέσεις για υπεραστικά λεωφορεία. Στις εγκαταστάσεις του υπάρχουν 41 αποθήκες για δέματα και αποσκευές, 23 εκδοτήρια εισιτηρίων, 11 εμπορικά καταστήματα, υπόγειο παρκινγκ 150 θέσεων και ανοιχτό παρκινγκ 100 θέσεων.
Καθημερινά πραγματοποιούνται 800 δρομολόγια και μεταφέρονται 25.000 επιβάτες. Η πόλη έχει να υπερηφανεύεται καθώς ο σταθμός ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ αποτελεί ένα υπόδειγμα Ευρωπαϊκού τερματικού σταθμού υπεραστικών λεωφ
 

Ένα τραμ δε θα μας χαλούσε καθόλου. Και πιο καθαρή πόλη θα είχαμε και σχετικά υλοποιήσιμο είναι. Εάν άρχιζαν τα έργα από το ΄80 δεν θα είχαμε φτάσει στο σημερινό χάος που επικρατεί...κίνηση, διπλοπαρκαρίσματα, ηχορύπανση κτλ.



Ιπποκράτης
 
Ένα τραμ δε θα μας χαλούσε καθόλου. Και πιο καθαρή πόλη θα είχαμε και σχετικά υλοποιήσιμο είναι. Εάν άρχιζαν τα έργα από το ΄80 δεν θα είχαμε φτάσει στο σημερινό χάος που επικρατεί...κίνηση, διπλοπαρκαρίσματα, ηχορύπανση κτλ.



Ιπποκράτης

Klassiko problima ellados.
Efhome toulahiston i thessaloniki na anaptihti opos tis aksizei.Ean kataferoune thn thessaloniki na tin kanoune san ena eidos prototyp nea oikodomisi poleos....totes tha akolouthisoune kai i ypoleipes polhs.
Os tote as meinoume me to tha:)
 
klassiko problima ellados.
Efhome toulahiston i thessaloniki na anaptihti opos tis aksizei.ean kataferoune thn thessaloniki na tin kanoune san ena eidos prototyp nea oikodomisi poleos....totes tha akolouthisoune kai i ypoleipes polhs.
Os tote as meinoume me to tha:)

Και η Λάρισα έχει κάνει μεγάλα άλματα στον τομέα της υποδόμησης. Δεν είναι μόνο η Θεσσαλονίκη που πάει μπροστά.



Ιπποκράτης
 
Zurück
Oben