Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Thessaloniki 2020 - Master Plan

Die Arbeit bei den neuen Themenparks hat angefangen.

DSC01596.jpg


DSC01595.jpg




Hippokrates
 
Τέσσερις στάσεις για τα καραβάκια!





Εικοσιπέντε χρόνια μετά την πρώτη φορά που κατατέθηκε η πρόταση για τη δημιουργία θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας, φαίνεται ότι είμαστε κοντά στην υλοποίησή της. Η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας...

υποδεικνύει τελικά τέσσερις στάσεις. Η γραμμή που, όπως αποφάνθηκαν... πανηγυρικά οι μελετητές, θα είναι βιώσιμη, θα ενώνει το κέντρο της Θεσσαλονίκης με τους δήμους Καλαμαριάς και Θερμαϊκού, καλύπτοντας μια απόσταση οκτώ ναυτικών μιλίων.
Στάσεις προκρίθηκε να γίνουν στην πλατεία Ελευθερίας, το Μέγαρο Μουσικής, τη μαρίνα Καλαμαριάς και την Περαία. Οπως υπολογίστηκε, για δρομολόγια τα οποία θα έχουν συχνότητα 15 λεπτών και τιμή εισιτηρίου 2 ευρώ, η ημερήσια επιβατική κίνηση θα είναι 15.000 επιβάτες και η ετήσια 5.400.000 επιβάτες.
Ο χρόνος διαδρομής για την απόσταση Περαία – πλατεία Ελευθερίας υπολογίζεται σε 40 λεπτά με ενδιάμεσες στάσεις και σε 20 λεπτά για τα εξπρές δρομολόγια. Οσο για την τιμή του εισιτηρίου, αυτή υπολογίζεται από 2 έως 2,5 ευρώ.
Ο απαιτούμενος αριθμός σκαφών για την ορθή λειτουργία του συστήματος είναι επτά πλοία, έξι σε λειτουργία και ένα εφεδρικό. Ο τύπος των σκαφών είναι ταχύπλοα καταμαράν, με χωρητικότητα 200 – 250 επιβατών. Το κόστος της επένδυσης για την απόκτηση των σκαφών υπολογίστηκε σε 7 εκατ. ευρώ.
Για τη μορφή των εγκαταστάσεων που απαιτούνται πάνω στις προβλήτες (αίθουσα αναμονής επιβατών, εκδοτήρια εισιτηρίων, αναψυκτήριο κ.λπ.), διενεργείται αρχιτεκτονικός διαγωνισμός για νέους αρχιτέκτονες έως 40 ετών, ο οποίος έχει καταληκτική ημερομηνία τη 15η Σεπτεμβρίου. Στόχος του διαγωνισμού είναι οι στάσεις της θαλάσσιας συγκοινωνίας να αποτελέσουν σημείο αναφοράς της πόλης. Μετά το τέλος του διαγωνισμού και την απονομή των επάθλων, στις 30 Σεπτεμβρίου θα διοργανωθεί αρχιτεκτονική έκθεση για την παρουσίαση των προτάσεων των διαγωνιζομένων στο κοινό της πόλης.

Mou aresei pou dinoune thn efkeria stous neous arxitektones.Mono kai etsi.....to mellon na to dimiourgi h neolea:)
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
ΕΛΠΕ: τον Οκτώβριο θα λειτουργήσουν τα νέα υπερσύγχρονα δυιλιστήρια στη Θεσσαλονίκη

09e2c487fc_elpe.jpg


Εντός του Οκτωβρίου αναμένεται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία το εκσυγχρονισμένο τμήμα των διυλιστηρίων των Ελληνικών Πετρελαίων (ΕΛΠΕ) στη Θεσσαλονίκη, για την αναβάθμιση του οποίου απορροφήθηκαν κεφάλαια ύψους 240 εκατ. ευρώ, από το επενδυτικό πρόγραμμα «μαμούθ», ύψους 3 δισ. ευρώ, του ομίλου.

Το επενδυτικό πρόγραμμα, το μεγαλύτερο τμήμα του οποίου (1,2 δισ. ευρώ) κατευθύνθηκε στο διυλιστήριο της Ελευσίνας, ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος του 2011, ενώ οι επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιό του, εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά τη θέση του ομίλου στην περιοχή.

Με την ευκαιρία της παρουσίας του στη Θεσσαλονίκη, όπου βρέθηκε στο πλαίσιο εκδήλωσης για την παράδοση βρεφονηπιακού σταθμού, που κατασκευάστηκε με έξοδα του ομίλου στον δήμο Δέλτα, ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΠΕ, Ι. Κωστόπουλος, υπενθύμισε ότι τα τελευταία χρόνια η επιχείρηση δημιούργησε περί τις 600 νέες θέσεις εργασίας.

Ο ίδιος αναφέρθηκε και στο θέμα της πώλησης του 35% της εταιρείας, που έχει στην κατοχή του ελληνικό δημόσιο. «Στην εταιρεία ήδη συμμετέχουν ιδιώτες με ποσοστό 65% του κεφαλαίου της και το σχήμα λειτουργεί με απολύτως ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια», είπε ο κ. Κωστόπουλος, ενώ ο πρόεδρος του ομίλου, Τάσος Γιαννίτσης, σημείωσε πως το θέμα θα το χειριστεί η κυβέρνηση, από τη θέση του μετόχου, μαζί με τον ιδιώτη μέτοχο.

Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο κινητοποιήσεων και απεργιών των εργαζομένων, κόντρα στην ιδιωτικοποίηση, ο κ. Γιαννίτσης γνωστοποίησε ότι η διοίκηση έχει προγραμματίσει συνάντηση με τους συνδικαλιστές στις 19 Σεπτεμβρίου και πρόσθεσε ότι «καθένας πρέπει να σκεφθεί πώς θα λειτουργήσει, διότι είμαστε σε μια φάση όπου αν δεν δουλέψουμε διακυβεύονται πολλά».

Σημειώνεται ότι η κατασκευή του βρεφονηπιακού σταθμού, ο οποίος δημιουργήθηκε σε οικόπεδο του δήμου και θα λειτουργήσει υπό την εποπτεία του, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από τα ΕΛΠΕ, στο πλαίσιο της πολιτικής εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του ομίλου.



Ιπποκράτης
 
Zurück
Oben