hippokrates
γαμάω και
Ανάπτυξη Μαρίνας στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης: την 1η Νοεμβρίου το άνοιγμα των φακέλλων
21-10-2011
Πλησιάζει η ημερομηνία του διαγωνισμούς για την ανάπτυξη Μαρίνας στην Α` προβλήτα Θεσσαλονίκης στο ύψος της πλατείας Ελευθερίας. Μετά την παράταση των ημερομηνιών κατάθεσης των εκδηλώσεων ενδιαφέροντος για τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011 και ώρα 14:30 και αποσφράγισης των φακέλων για την Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011 και ώρα 11.00, οι ενδιαφερόμενοι για τον διεθνή διαγωνισμό με κλειστή διαδικασία δύο φάσεων.
Η πρώτη φάση που είναι η προεπιλογή για την επιλογή αναδόχου της Σύμβασης Παραχώρησης: «Ανάπτυξη και Εκμετάλλευση του Τουριστικού Λιμένα (Μαρίνα) στην 1η προβλήτα του Λιμένα Θεσσαλονίκης» αναμένεται να δώσουν παρόν καθώς το έργο της Μαρίνας βρίσκεται σε απόσταση μόλις 200 μέτρων από την Πλατεία Αριστοτέλους.
Μετά την ολοκλήρωση της Α` φάση θα γίνει η τελική επιλογή και από τους εναπομείναντες συμμετέχοντες θα ζητηθεί η οικονομική προσφορά που θα κρίνει ποιος θα είναι εκείνος που θα επιλεγεί για την κατασκευή και εκμετάλλευση της Μαρίνας που μαζί με τη θαλάσσια αστική συγκοινωνία μπορούν να γίνουν το σήμα κατατεθέν της νέας όψης της Θεσσαλονίκης.
Το έργο της Μαρίνας, μαζί με το Μετρό, την ανάπλαση της Νέας Παραλίας, τις παρεμβάσεις στο λιμάνι και το κέντρο της πόλης θεωρούνται ως κύριες στρατηγικές κινήσεις για τη μετατροπή της Θεσσαλονίκης από περιφερειακή πόλη της Ευρώπης σε στρατηγική μεγαλόπολη, πραγματικό κέντρο των Βαλκανίων.
Ιπποκράτης
21-10-2011
Πλησιάζει η ημερομηνία του διαγωνισμούς για την ανάπτυξη Μαρίνας στην Α` προβλήτα Θεσσαλονίκης στο ύψος της πλατείας Ελευθερίας. Μετά την παράταση των ημερομηνιών κατάθεσης των εκδηλώσεων ενδιαφέροντος για τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011 και ώρα 14:30 και αποσφράγισης των φακέλων για την Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011 και ώρα 11.00, οι ενδιαφερόμενοι για τον διεθνή διαγωνισμό με κλειστή διαδικασία δύο φάσεων.
Η πρώτη φάση που είναι η προεπιλογή για την επιλογή αναδόχου της Σύμβασης Παραχώρησης: «Ανάπτυξη και Εκμετάλλευση του Τουριστικού Λιμένα (Μαρίνα) στην 1η προβλήτα του Λιμένα Θεσσαλονίκης» αναμένεται να δώσουν παρόν καθώς το έργο της Μαρίνας βρίσκεται σε απόσταση μόλις 200 μέτρων από την Πλατεία Αριστοτέλους.
Μετά την ολοκλήρωση της Α` φάση θα γίνει η τελική επιλογή και από τους εναπομείναντες συμμετέχοντες θα ζητηθεί η οικονομική προσφορά που θα κρίνει ποιος θα είναι εκείνος που θα επιλεγεί για την κατασκευή και εκμετάλλευση της Μαρίνας που μαζί με τη θαλάσσια αστική συγκοινωνία μπορούν να γίνουν το σήμα κατατεθέν της νέας όψης της Θεσσαλονίκης.
Το έργο της Μαρίνας, μαζί με το Μετρό, την ανάπλαση της Νέας Παραλίας, τις παρεμβάσεις στο λιμάνι και το κέντρο της πόλης θεωρούνται ως κύριες στρατηγικές κινήσεις για τη μετατροπή της Θεσσαλονίκης από περιφερειακή πόλη της Ευρώπης σε στρατηγική μεγαλόπολη, πραγματικό κέντρο των Βαλκανίων.
Ιπποκράτης