Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Thessaloniki 2020 - Master Plan

Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης: σε τροχιά δημοπράτησης το πρώτο τμήμα

28-11-2011

print_mail.png

5aba41f71a_periferiaki_thess1.jpg


Ριζική κυκλοφοριακή λύση βρίσκεται στα... σκαριά για τους κατοίκους των βορειοανατολικών περιοχών της Θεσσαλονίκης, δηλαδή του Φιλύρου, των Πεύκων, του Ασβεστοχωρίου, της Εξοχής και ευρύτερα των οικισμών του δήμου Πυλαίας - Χορτιάτη, που καθημερινά ταλαιπωρούνται στις ατέλειωτες ουρές χιλιομέτρων που σχηματίζουν τα αυτοκίνητα στον άξονα Πεύκων - Ασβεστοχωρίου.

Ειδικότερα, το δρόμο της ένταξης σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ενωσης παίρνει από την «Εγνατία Οδός ΑΕ» ένα μεγάλο έργο της Θεσσαλονίκης, ή τουλάχιστον το... μισό, το οποίο θα ανακουφίσει χιλιάδες πολίτες που σήμερα βιώνουν τραγικές κυκλοφοριακές συνθήκες. Η μελέτη του έργου έχει ολοκληρωθεί και αναμένονται οι περιβαλλοντικές εγκρίσεις του. Αμέσως μετά είναι δυνατό να ενταχθεί στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα και τους πρώτους μήνες του 2012 να δημοπρατηθεί.

Ο λόγος για το πρώτο τμήμα του εξωτερικού δακτυλίου της Θεσσαλονίκης, από το γηροκομείο «Αγιος Παντελεήμων» στην Ευκαρπία μέχρι τον κόμβο των Πεύκων, και τη σύνδεσή του με την οδό Παπανικολάου στον οικισμό Εξοχή, που προϋπολογίζεται σε 150 εκατ. ευρώ.

Οι συνδέσεις

Το υπό ένταξη έργο αφορά τη σύνδεση της Εγνατίας οδού με τους βορειοανατολικούς περιαστικούς οικισμούς (των δήμων Συκεών - Νεάπολης, Πυλαίας - Χορτιάτη). Συμπεριλαμβάνει τη σύνδεση του νέου ανισόπεδου κόμβου Ευκαρπίας με την Εγνατία οδό, μέσω του υφιστάμενου ανισόπεδου κόμβου Γηροκομείου. Το συνδετήριο τμήμα μεταξύ των δύο κόμβων έχει μήκος 2 χιλιόμετρα.

Το τμήμα από τον ανισόπεδο κόμβο Ευκαρπίας, μέχρι τον οικισμό των Πεύκων, οδεύει σε νέα χάραξη, μήκους περίπου 7 χιλιομέτρων, έως τον προβλεπόμενο νέο ανισόπεδο κόμβο Πεύκων. Πρόκειται για αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και επιδιωκόμενη ταχύτητα μελέτης 90 χλμ. την ώρα, ώστε να έχει ελαχιστοποιημένες επιδράσεις στο φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον.

Σκοπιμότητα

Με το έργο επιδιώκεται η άμεση αποφόρτιση του σημερινού οδικού άξονα Πεύκων - Φιλύρου - Ασβεστοχωρίου - Εξοχής - Χορτιάτη που φέρει υπέρμετρο κυκλοφοριακό φόρτο για τα χαρακτηριστικά της οδού (διπλής κατεύθυνσης οδικός αστικός άξονας με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση και σηματοδότηση). Πρόκειται για έναν άξονα που αδυνατεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες πρόσβασης των ραγδαία αναπτυσσόμενων οικισμών προς το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης αλλά και προς τους εθνικούς οδικούς άξονες, με προβληματικά στοιχεία οδικής ασφάλειας.

Εναλλακτική πρόσβαση των οικισμών αυτών προς το πολεοδομικό συγκρότημα δεν προβλέπεται, δεδομένης της παρεμβολής του προστατευόμενου περιαστικού δάσους του Σέιχ Σου. Εξάλλου, η εσωτερική περιφερειακή οδός δεν επαρκεί για να απορροφήσει την κυκλοφορία και με τη δημιουργία αυτού του τμήματος του εξωτερικού δακτυλίου θα ανακουφιστεί.

Η χάραξη

Στο πλαίσιο αναζήτησης της βέλτιστης χάραξης του έργου αξιολογήθηκαν τρεις εναλλακτικές λύσεις. Η χάραξη που επικράτησε σχεδιάστηκε με στόχους: α) να αποφύγει πλήρως τις προτεινόμενες επεκτάσεις των οικισμών Ασβεστοχωρίου και Εξοχής, β) να μη θίξει τυχόν διατηρητέους χώρους και γ) να απομακρυνθεί και να μην είναι ορατή, κατά το δυνατόν, από τους πλησιέστερους οικισμούς, περιορίζοντας στο ελάχιστο την όχληση από το θόρυβο και την αέρια ρύπανση.

Η αρτηρία παρακάμπτει από τα βόρεια τον οικισμό Πεύκων (ευρισκόμενη σε βαθύ όρυγμα και στέγαστρο), στη συνέχεια ακολουθεί πορεία «πίσω» από το φρύδι του ορεινού όγκου που φιλοξενούσε τα παλαιά λατομεία Ασβεστοχωρίου και Εξοχής. Η πορεία αυτή ακολουθείται μέχρι το 9ο χιλιόμετρο σε καλλιεργούμενη γη ή βοσκότοπους, μακριά από οικισμούς.

Στη συνέχεια, η χάραξη περνά με σήραγγα κάτω από τον ορεινό όγκο του δάσους Κουρί, διέρχεται από το βόρειο άκρο της αναδασωθείσας έκτασης του νοσοκομείου «Παπανικολάου», περνά με σήραγγα στο λατομείο Εξοχής και καταλήγει στην οδό Εξοχής - Χορτιάτη όπου κατασκευάζεται ο ανισόπεδος κόμβος Χορτιάτη.

Η χάραξη αυτή πλεονεκτεί επειδή περιορίζει στο ελάχιστο την απαλλοτρίωση δασωμένων εκτάσεων, έχει το καλύτερο ισοζύγιο χωματισμών, δεν απαιτεί την κατασκευή σήραγγας κάτω από τις υπόγειες στρατιωτικές εγκαταστάσεις στην περιοχή των Πεύκων και δημιουργεί, συγκριτικά, μικρότερα ορύγματα και επιχώματα.

Με την κατασκευή του έργου θα εξασφαλιστεί η εξυπηρέτηση της δεδομένης, ταχείας ανάπτυξης των περιαστικών περιοχών Πεύκων, Φιλύρου, Ασβεστοχωρίου, Εξοχής, Πανοράματος, Χορτιάτη, θα διευκολυνθεί η μεταξύ τους επικοινωνία, θα αποκτήσουν πρόσβαση στην Εγνατία οδό και τους λοιπούς τοπικούς άξονες. Επίσης, θα εξασφαλιστεί η δυνατότητα γρήγορης πρόσβασης των οικισμών στις κεντρικές περιοχές του πολεοδομικού συγκροτήματος, με τη συνδυαζόμενη κυκλοφοριακή αναβάθμιση της εσωτερικής περιφερειακής.

Το δεύτερο τμήμα

Εξάλλου, σε φάση ολοκλήρωσης βρίσκεται η προμελέτη που εκπονείται για το δεύτερο τμήμα του εξωτερικού δακτυλίου, από τον κόμβο των Πεύκων μέχρι τον κόμβο Χορτιάτη. Το υπόλοιπο τμήμα για να ολοκληρωθεί ο εξωτερικός δακτύλιος, μέχρι τη Ραιδεστό, με ενδιάμεση σύνδεση με το αεροδρόμιο «Μακεδονία», βρίσκεται σε φάση προκαταρκτικής μελέτης.

Το έργο στο σύνολό του, μαζί με το τμήμα μέχρι το αεροδρόμιο, θα εξυπηρετήσει το διαχωρισμό των τοπικών μετακινήσεων από τη διαμπερή κυκλοφορία και την κυκλοφοριακή συμφόρηση κυρίως των ανατολικών εισόδων του οδικού δικτύου του πολεοδομικού συγκροτήματος (περιοχές Φοίνικα, Βούλγαρη), οι οποίες σήμερα επηρεάζονται αρνητικά από τις διαμπερείς διελεύσεις.

Επίσης, θα συμβάλει στην ευχερέστερη πρόσβαση προς τη Χαλκιδική, τουριστικό προορισμό ιδιαίτερης σημασίας, τόσο από το πολεοδομικό συγκρότημα, όσο και από την υπόλοιπη Ελλάδα (μέσω της Εγνατίας οδού). Ακόμη, σημαντική θα είναι η συμβολή του στην ταχύτερη σύνδεση του αεροδρομίου «Μακεδονία» με την Εγνατία οδό.


Ιπποκράτης
 
Νοέμβριος 2011

-Τα έργα πολιτικού μηχανικού έχουν ολοκληρωθεί σε ποσοστό 41%.

-Έχει κατασκευασθεί έως σήμερα το 69% των σηράγγων του Μετρό.

-Σε ποσοστό 57% έχουν ολοκληρωθεί οι αρχαιολογικές ανασκαφές και πολύ σύντομα αναμένεται να ολοκληρωθεί η αρχαιολογική έρευνα στο σταθμό Φλέμινγκ και στη διακλάδωση του Μετρό προς Σταυρούπολη.

-Πραγματοποιήθηκε η παραλαβή των κλιμακοστασίων ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η κατασκευή των ανελκυστήρων για τους 13 σταθμούς του Μετρό.



AM_Thess_progress_nov11_LG.jpg


http://www.ametro.gr
 
Θεσσαλονίκη: μεγάλη ευκαιρία ο συνεδριακός τουρισμός, ανάγκη για νέες υποδομές

07-12-2011
print_mail.png

0765c13667_synedriako_kentro.jpg


Μέχρι και τριπλάσια χρήματα, σε σχέση με έναν απλό ταξιδιώτη, δαπανά στον τόπο του προορισμού του ο «συνεδριακός τουρίστας» βάσει διεθνών ερευνών, όπως επισήμανε ο γενικός διευθυντής του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Νίκος Σαπουντζής, με την ευκαιρία της συμμετοχής του φορέα στη διεθνή έκθεση EIBTM της Βαρκελώνης. Γι' αυτό άλλωστε, η Θεσσαλονίκη ευελπιστεί να αποσπάσει μερίδιο της πίτας των μεγάλων συνεδριακών εκδηλώσεων.

«Είμαστε ικανοποιημένοι από τη συμμετοχή μας στην ΕΙΒTΜ. Στις επαφές που πραγματοποιήσαμε μπήκαν οι βάσεις για τη διοργάνωση μεγάλων συνεδρίων στο μέλλον, γεγονός που θα βοηθήσει στο να ξανακερδίσουμε και να αυξήσουμε ένα σημαντικό κομμάτι τουριστών», επισήμανε ο κ.Σαπουντζής, ο οποίος μαζί με τον αντιπρόεδρο του Οργανισμού, Αριστοτέλη Θωμόπουλο, εκπροσώπησε τον φορέα στην έκθεση.

Ήδη, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης απηύθυνε πρόσκληση στους ενδιαφερόμενους ξένους διοργανωτές συνεδρίων «να επισκεφθούν τη Θεσσαλονίκη στο επόμενο διάστημα, με σκοπό τη συνεργασία για διεξαγωγή σημαντικών αντίστοιχων διοργανώσεων στην πόλη», πρόσθεσε.

Στη διάρκεια του τριημέρου της EIBTM, σημαντικοί τουριστικοί πράκτορες της Ισπανίας επισκέφθηκαν το σταντ του Οργανισμού στο περίπτερο του ΕΟΤ, από το οποίο «πέρασαν» και επαγγελματίες διοργάνωσης συνεδρίων από την Ευρώπη, την Ινδία, το Χονγκ Κονγκ και την Νότια Αφρική, στους οποίους έγινε παρουσίαση της Θεσσαλονίκης για συνεδριακό τουρισμό και ταξίδια κινήτρων.

Η EIBTM, που πραγματοποιήθηκε φέτος για 21η χρονιά, στις 29 Νοεμβρίου-1 Δεκεμβρίου, είναι μία από τις μεγαλύτερες του κλάδου του συνεδριακού τουρισμού παγκοσμίως.



Ιπποκράτης
 
Kai ego nomiza pas mono ja skordalies sth thessaloniki.Kaneis duleia blepo:PPPPP

Θεσσαλονίκη: δημιουργία Ναυπηγικής Ζώνης με συνεργασία ΟΛΘ και ΣΕΒΕ
12-12-2011
print_mail.png

8fa2ccf969_portpir_2.jpg
Την απόφαση να συνεργαστούν για τη δημιουργία Ζώνης Ναυπηγικών Εργασιών στη Θεσσαλονίκη δημοσιοποίησαν χτες η Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης ΑΕ και ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος.
Οι δύο φορείς υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας, στο οποίο καταγράφονται οι σκοποί της δημιουργίας μιας τέτοιας Ζώνης στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης ως ακολούθως:
- Η ναυπήγηση σκαφών με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας και χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης, επανδρωμένα -για παράδειγμα- με σωστικά μέσα, τηλεπικοινωνιακά συστήματα, εξοπλισμό θαλασσίων εξορύξεων και ανελκύσεων κ.λπ.

- Η αξιοποίηση των υποδομών και των χερσαίων χώρων του λιμένα Θεσσαλονίκης που βρίσκονται σε αδράνεια.
- Η αύξηση των υπηρεσιών χερσαίων μεταφορών από και προς το λιμένα Θεσσαλονίκης.
- Η αύξηση διακίνησης ξηρών φορτίων.
- Η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας σε όλους τους κλάδους.
- Η κάλυψη των αναγκών των λιμένων που βρίσκονται στις πόλεις της Βόρειας Ελλάδας.
- Η αύξηση της διαμετακόμισης εμπορευμάτων και της εξαγωγικής κίνησης προς τις βαλκανικές χώρες.
- Η αύξηση της προσέλευσης επιβατηγών πλοίων στην περιοχή της Θεσσαλονίκης και για τουριστικούς λόγους.
- Η προσέλκυση πλοίων με προορισμό τη Μαύρη Θάλασσα για την εκτέλεση ναυπηγικών εργασιών στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
- Η παράλληλη με τις ναυπηγικές εργασίες και τα ναυπηγικά επαγγέλματα ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής μέσω της βιομηχανίας, της βιοτεχνίας, του εμπορίου και της παροχής υπηρεσιών (προμήθειες, τροφοδοσίες, υγειονομικές και νομικές υπηρεσίες, ηλεκτρονικές και τηλεπικοινωνιακές ανάγκες κ.λπ.).
Εξωστρέφεια και logistics
Στο πλαίσιο του μνημονίου οι δύο φορείς αποφάσισαν ακόμη να συνεργαστούν σε θέματα εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων και της ίδιας της ΟΛΘ ΑΕ. Σε αυτήν την κατεύθυνση ο ΣΕΒΕ θα λειτουργεί, πλέον, ως σύμβουλος εξωστρέφειας της ΟΛΘ ΑΕ. Επίσης, τα δύο μέρη θα συνεργαστούν τόσο για τη βελτίωση των υποδομών, του εξοπλισμού και των παρεχόμενων από τον ΟΛΘ λιμενικών υπηρεσιών, καθώς και των υπηρεσιών logistics στους χρήστες του. Στόχος είναι τόσο η ενίσχυση της εξωστρέφειας και της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων της Βόρειας Ελλάδας, όσο και η ανάπτυξη της εξωστρέφειας του ίδιου του λιμανιού, ώστε να ενισχυθεί ο διεθνής του ρόλος, ιδίως στην Ανατολική Μεσόγειο.
Μετά την υπογραφή του μνημονίου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης δήλωσε -μεταξύ άλλων- τα εξής: «Πεποίθηση της διοίκησης του λιμανιού είναι ότι ο συντονισμός των πρωτοβουλιών και των κινήσεων των φορέων της περιοχής θα έχει πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα στην προσπάθεια να δρομολογηθεί η αναπτυξιακή διαδικασία, να βελτιωθεί η ανταγωνιστικότητα, η παραγωγικότητα και η εξωστρέφεια των επιχειρήσεων και να ενισχυθεί η απασχόληση».
 
Θεσσαλονίκη: ο Δήμος σχεδιάζει απαγόρευση της κυκλοφορίας στο κέντρο!
09-12-2011
print_mail.png

c9086e1b3c_salonika_dromos.jpg
Την απαγόρευση της κυκλοφορίας των ΙΧ αυτοκινήτων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης φαίνεται ότι δεν αποκλείει για το μέλλον ο δήμος, όπως προέκυψε από σημερινές δηλώσεις του δημάρχου Γιάννη Μπουτάρη στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου για τις εκδηλώσεις των Χριστουγέννων. Σύμφωνα με τον κ. Μπουτάρη, κάποια στιγμή θα απαγορευτεί η κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης, και μάλιστα «για το σκοπό αυτό θα γίνει κυκλοφοριακή μελέτη από το δήμο.
Η «αποβολή» των ΙΧ που σχεδιάζει ο δήμος θα αφορά στην «πυρίκαυστη ζώνη» του κέντρου, η οποία μελλοντικά δεν αποκλείεται να είναι ανοιχτή μόνο για τα μέσα μαζικής μεταφοράς (λεωφορεία και ταξί),τα επαγγελματικά αυτοκίνητα και τα οχήματα των κατοίκων του κέντρου.

Στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ο κ. Μπουτάρης γνωστοποίησε ακόμη πως ο δήμος Θεσσαλονίκης έχει ζητήσει από το υπουργείο Μεταφορών τη σύνταξη μελέτης και την υλοποίηση πέντε νέων λεωφορειόδρομων, αλλά το υπουργείο αδιαφόρησε: «Μας κούνησαν το μαντήλι από το υπουργείο. Δεν πήραμε απάντηση».
Ο κ. Μπουτάρης εξέφρασε ακόμη την ενόχλησή του για τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα και τα μηχανάκια που καταλαμβάνουν τα πεζοδρόμια στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι αν είχε ένα μπαζούκας «θα στόχευε και θα έριχνε».
 
30 εκ. ευρώ για την αναβάθμιση της Κεντρικής Αγοράς Θεσσαλονίκης!
12-12-2011
print_mail.png

cfa4cff9b6_salonika_seixsou.jpg
Η διοίκηση της Κεντρικής Αγοράς Θεσσαλονίκης ΑΕ οριστικά αποφάσισε την ριζική αναβάθμιση των εγκαταστάσεών της, μετά και την προώθηση του έργου ανακατασκευής του κόμβου «Κ16» της Λαχαναγοράς, αποκλείοντας τις σκέψεις για μετεγκατάσταση, που υποστήριζε ο Σύνδεσμος Εμπόρων ΚΑΘ.
Έτσι, πλέον προωθεί τις διαδικασίες για την υλοποίηση ενός μεγάλου επενδυτικού προγράμματος που αρχικά υπολογίζεται στα 30 εκατ. ευρώ.
«Έχουμε συζητήσει την πραγματοποίηση της επένδυσης με την ηγεσία του ΥΠΑΑΝ, προκειμένου το έργο, να μπορέσει να χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ/Εμπόριο. Θα προκηρύξουμε άμεσα διαγωνιστικές διαδικασίες για την εκπόνηση, μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2012 οικονομικο-τεχνικής μελέτης, καθώς δεν επαρκεί για την ένταξη σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα η προμελέτη που έχουμε και η οποία δίνει το γενικό περίγραμμα και τους άξονες δράσεων για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών της Αγοράς»,τόνισε στη Voria.gr ο δ/νων σύμβουλος της ΚΑΘ Παναγιώτης Κακαφίκας.
Επιδίωξη της διοίκησης της ΚΑΘ είναι το project να χρηματοδοτηθεί σαν δημόσιο έργο. Σημειώνεται ότι η ΚΑΘ είναι μονομετοχική ΔΕΚΟ που ανήκει στο υπουργείο Οικονομικών, αλλά διοικητικά υπάγεται στο υπουργείο Ανάπτυξης. Ωστόσο, όπως είπε ο κ. Κακαφίκας, δεν αποκλείεται η συμμετοχή στο χρηματοδοτικό σχήμα και των υγιών χονδρεμπορικών επιχειρήσεων από αυτές που λειτουργούν στην Αγορά και οι οποίες υπολογίζεται ότι είναι 150 από τις 220 που φιλοξενούνται στις εγκαταστάσεις της ΚΑΘ.
Η Κεντρική Αγορά Θεσσαλονίκης χρειάζεται ένα συνολικό λίφτινγκ γιατί από τότε που πρωτολειτούργησε το 1978, τα δεδομένα οργάνωσης και λειτουργίας έχουν αλλάξει ριζικά και οι εγκαταστάσεις στο σύνολό τους- καταστήματα, η/μ εξοπλισμός, χώροι πρόσβασης και εξυπηρέτησης των μεταφορικών μέσων, συστήματα διαχείρισης υλικών, υπηρεσίες κ.αλ.- πρέπει να προσαρμοσθούν στις ανάγκες του σήμερα.
Ανισόπεδρος ο κόμβος Κ16
Σημαντικά αναμένεται να διευκολύνει τις μεταφορές εμπορευμάτων προς και από την ΚΑΘ, όπως γενικότερα την κυκλοφορία των οχημάτων στη δυτική Θεσσαλονίκη, η κατασκευή ανισόπεδου κόμβου , του «Κ16», στη συμβολή ΠΑΘΕ και Εσωτερικής Περιφερειακής. Το έργο, αρχικού προϋπολογισμού 114 εκατ. ευρώ, έχει δημοπρατηθεί και προσωρινός μειοδότης ανακηρύχθηκε η J&P Αβαξ. Με την εκτέλεση του έργου, ο ισόπεδος σήμερα κόμβος, θα γίνει ανισόπεδος, με την κατασκευή γεφυρών.
Η κρίση δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστες και τις χονδρεμπορικές επιχειρήσεις που λειτουργούν στην ΚΑΘ, αν και ο κλάδος (νωπά φρούτα και λαχανικά) έχει επιδείξει μεγαλύτερες αντοχές από άλλους. Όπως είπε ο κ. Κακαφίκας, από το 2009 και μετά καταγράφεται μία ετήσια μείωση της τάξης του 10% στους τζίρους των επιχειρήσεων, αν και η κρίση δεν είναι αυτή που ευθύνεται για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν 31 έμποροι για τους οποίους έχουν κινηθεί διαδικασίες έξωσης.
Το μεγάλο πρόβλημα ήταν και παραμένει το παρεμπόριο νωπών, το οποίο ανθεί εκτός της ΚΑΘ, ενώ κρούσματα παρατηρούν και εντός της Αγοράς.
«Μεγάλη πληγή είναι οι αγορές προϊόντων, απευθείας από το χωράφι, που κάνουν Βούλγαροι και Ρουμάνοι, οι οποίοι βρίσκουν τρόπους, χωρίς κώλυμα, να βγάζουν τα προϊόντα από τη χώρα», τόνισε ο κ. Κακαφίκας.
Σε ό,τι αφορά στα οικονομικά της ΚΑΘ, η εταιρεία ήταν και παραμένει κερδοφόρα, παρά το γεγονός της μικρής μείωσης στον κύκλο εργασιών που οφείλεται στη μείωση των εισαγωγών. Η εταιρεία, που έχει αποθεματικά 7 εκατ.ευρώ, το 2010 είχε κύκλο εργασιών περί τα 4,3 εκατ.ευρώ και κέρδη 650.000 ευρώ. Το 2011, θα κλείσει με μικρή μείωση στο τζίρο αλλά κέρδη αυξημένα, στις 800.000 ευρώ περίπου, αύξηση που επιτυγχάνεται με τη μείωση των λειτουργικών δαπανών.
 
Πρασινίζει η Θεσσαλονίκη με 4.000 νέα δέντρα μέχρι την Πρωτοχρονιά!
12-12-2011
print_mail.png

9a91de79a8_salonika_nikis.jpg
Πάνω από 4.000 νέα δέντρα θα μετρά η Θεσσαλονίκη μέχρι το τέλος του μήνα καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη το εντατικό πρόγραμμα δενδροφυτεύσεων της αντιδημαρχίας Περιβάλλοντος, Ποιότητας ζωής και Ελεύθερων Χώρων.
Συγκεκριμένα, μέχρι στιγμής έχουν φυτευτεί περισσότερα από 3000 δέντρα σε όλες τις δημοτικές κοινότητες, ενώ, παράλληλα, ολοκληρώνονται και οι εργασίες κλαδέματος, κατασκευής νέων δενδροδόχων, συντήρησης πράσινων χώρων και τοποθέτησης χλοοτάπητα.
«Πραγματοποιώντας την δέσμευσή μας για περισσότερο πράσινο στην πόλη, συνεχίζουμε να αξιοποιούμε κάθε πιθανό σημείο που θα μπορούσε να φιλοξενήσει βλάστηση. Στόχος μας είναι να δώσουμε στην Θεσσαλονίκη όχι μόνο πράσινους χώρους με τη φύτευση χλοοτάπητα και θάμνων αλλά και δέντρα αρκετά ανεπτυγμένα τα οποία σε σύντομο χρονικό διάστημα θα συμβάλουν στη βελτίωση της ποιότητας του αστικού περιβάλλοντος», δήλωσε ο αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Ποιότητας Ζωής και Ελεύθερων Χώρων, Κωνσταντίνος Ζέρβας.
«Με τον ερχομό του 2012 θα συνεχίσουμε τις προσπάθειες επέκτασης των δενδροφυτεύσεων και με αφορμή τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης ξεκινάμε την ανάπλαση εκατό πάρκων στις γειτονιές της πόλης, μικρά έργα σε μια μεγάλη προσπάθεια που αλλάζει την καθημερινότητα των κατοίκων της πόλης», πρόσθεσε.
 
Tha mas trelanoune teleios ,









Να κάνει η αστυνομία τα «στραβά μάτια» στο παρεμπόριο ζητούν οι μετανάστες



12.12.2011
18:58
0
Share





-A +A


Για την «άδικη καταστολή» που βιώνουν από την δημοτική αστυνομία έκαναν λόγο μετανάστες μικροπωλητές του παρεμπορίου, που πήγαν για να διαμαρτυρυθούν στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης.
Εκπρόσωπος των μεταναστών πήρε τον λόγο, κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου και ζήτησε από τη διοίκηση του δήμου... «να μας αφήσει να ζούμε από τη δουλειά μας. Να σταματήσει να μας κυνηγάει η αστυνομία».
Το ζήτημα σχολίασε και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος τόνισε πως η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί, και πως δεν είναι δυνατόν η διοίκηση της πόλης να κάνει τα «στραβά μάτια» στο παρεμπόριο, και στην ελεύθερη διακίνηση των παράνομων προϊόντων.
Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Παναγιώτης Αβραμόπουλος, από την πλευρά του κάλεσε τους μετανάστες να απευθύνουν τα αιτήματά τους στο Συμβούλιο Ένταξης Μεταναστών, όπου και θα συζητηθούν.
 
Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Παναγιώτης Αβραμόπουλος, από την πλευρά του κάλεσε τους μετανάστες να απευθύνουν τα αιτήματά τους στο Συμβούλιο Ένταξης Μεταναστών, όπου και θα συζητηθούν.

Να συζητήσουν...τι; Σε ποιά μέρη της πόλης μας θα πουλάν τις μαλακίες τους ανενόχλητοι ή ποιές ώρες θα έχει ρεπό η αστυνομία;




Ιπποκράτης
 
Zurück
Oben