Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Thessaloniki 2020 - Master Plan

Εδώ όλοι έχουν αφινιάσει με τον δήμαρχο Μπουτάρη. Κανείς δεν είναι πια ευχαριστημένος διότι η πόλη δεν είχε φέτος καθόλου χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα και το σκουπιδαριό κυριεύει στους δρόμους.



Ιπποκράτης
 
Εδώ όλοι έχουν αφινιάσει με τον δήμαρχο Μπουτάρη. Κανείς δεν είναι πια ευχαριστημένος διότι η πόλη δεν είχε φέτος καθόλου χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα και το σκουπιδαριό κυριεύει στους δρόμους.



Ιπποκράτης

Kai ftei aftos?
 

Ε ποιός φταίει; Ο δήμαρχος δεν ήθελε να βάλουν φέτους ούτε δέντρο, ούτε καράβι, ούτε φάτνη στην Αριστοτέλους. Μας έβαλαν ένα κακάσχημο αχινοπλεούμενο φωτισμένο σκατό στην παραλία...κι αυτό ήταν.




Ιπποκράτης
 
Während der Ausgrabung an einer U-Bahn-Station in Thessaloniki ist man vielleicht auf die alte Via Egnatia gestossen.

Die Via Egnatia (griechisch: Ἐγνατία Ὁδός) ist eine römische Straße auf dem Balkan, durch die Adriaküste und Bosporus verbunden waren. Als östliche Fortsetzung der Via Appia war sie der direkte Weg zwischen Rom und Konstantinopel, den beiden großen Metropolen des spätantiken römischen Reichs.

733px-Via_Egnatia-en.jpg



bg_1wOFyRD9OBETNa9RR.jpg


bg_G8Bd42EgRQnd8PnLD.jpg


Κατά τη διάρκεια των ανασκαφών του Μετρό Θεσσαλονίκης, στην περιοχή της Αγίας Σοφίας φαίνεται πως βρέθηκε η αρχαία Εγνατία οδός!
Τουλάχιστον αυτό υποστηρίζουν εργαζόμενοι στο Μετρό, οι οποίοι πήραν και φωτογραφίες τις οποίες και έστειλαν στο site , , , , , | CityPortal.gr -!
Ως τώρα έχει αποκαλυφθεί μεγάλο μέρος του δρόμου, που είναι στρωμένος με επίπεδα κομμάτια πέτρας. Ο δρόμος κατευθύνεται και περνά κάτω από την αψίδα του Γαλερίου (τη γνωστή Καμάρα).

troktiko »

Ziemlich gut erhalten, wenn es die sein sollte.
 
Το μετρό έπρεπε να παραδοθεί τον Οκτώβριο αυτού του έτους!!
Ωστόσο οι σήραγγες δεν είναι έτοιμες.

Ο μόνος σταθμός που είναι κατασκευασμένος είναι ο Ευκλείδης!
Οι Πανεπιστήμιο, Παπάφη, Φλέμιγκ, Αναλήψεως, Πατρικίου, Βούλγαρη, Νέα Ελβετία δεν έχουν αρχαία!
Οι τρεις τελευταίοι+αμαξοστάσιο δεν έχουν ξεκινήσει καν να κατασκευάζονται!

Οι Βενιζέλου, Αγίας Σοφίας με τα αρχαία, ένας Θεός ξέρει πότε θα τελειώσουν!
Ότι λένε κάτι δε σημαίνει ότι ισχύει!
Για τον Παπάφη έλεγαν ότι είχε ληθεί το θέμα και θα ξεκινούσε να κατασκευάζεται ο σταθμός το καλοκαίρι του 2011! Τώρα έχουμε Ιανουάριο κ ακόμα λύνεται!

Οι μετρόπληκτικοι πλέον δεν υπάρχουν! Έχουν κλείσει τα καταστήματα!

Η δημοπράτηση για Καλαμαριά θα ολοκληρωνώταν το 2011, και φέτος θα ξεκινούσε! Τώρα πήγαμε στο θα ολοκληρωθεί φέτος(!) και θα ξεκινήσει ..κάποτε...
Η σύμβαση δίνει χρόνο 60 μήνες δηλαδή 5 χρόνια! Άρα αν ξεκινήσει σήμερα να κατασκευάζεται, αν λέω, θα ολοκληρωθεί στις 4 Ιανουρίου 2017

Αν όλα γίνουν κατα γράμμα και δεν έχουμε καθυστερήσεις έτσι;;

Υπολόγισε ότι παρόμοια, η επέκταση προς Ευκαρπία που θα έχει 1 σταθμό και λίγα χλμ παραπάνω, αν χρειαστεί επίσης 5 χρόνια, και ξεκινήσει στις 4 Ιανουαρίου 2013 θα είναι έτοιμη το 2018.

AM_Thess_Metro_Map_nov11_en_LG.jpg

user_offline.gif
 
Μετρό Θεσσαλονίκης: το 2013 η επέκταση για Ευκαρπία ενώ ακολουθούν Εύοσμος, Ανατολικά και Αεροδρόμιο
24-01-2012
print_mail.png

637f86aacb_metropontikas_salonika.jpg
Την Άνοιξη αν όλα πάνε καλά θα έχουμε τον ανάδοχο για την πρώτη επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά. Μετά την χτεσινή θετική (αλλά αναμενόμενη) εξέλιξη της ένταξης στο ΕΣΠΑ του έργου που εξασφαλίζει 100% την χρηματοδότηση ανοίγει ο δρόμος για την ολοκλήρωση του διαγωνισμού που σέρνεται εδώ και 2,5 χρόνια.
Αν δεν υπάρξουν εμπόδια μετά την ανάδειξη του αναδόχου θα ακολουθήσουν οι σχετικές γραφειοκρατικές διαδικασίες ενώ η σύμβαση θα περάσει από το Ελεγκτικό Συνέδριο αλλά και από την Βουλή των Ελλήνων. Θεωρητικά μετά από αυτές τις διαδικασίες με το καλύτερο σενάριο οι πρώτες εργασίες θα μπορούν να αρχίσουν μετά το καλοκαίρι.
Οι κατασκευαστικές εργασίες σύμφωνα με τα σημερινά δείγματα δεν θα αντιμετωπίσουν ιδιαίτερα αρχαιολογικά ευρήματα και αυτό δίνει ένα αέρα αισιοδοξία ς ότι δεν θα έχουμε τις τεράστιες καθυστερήσεις που έχει η βασική γραμμή Ν.Σ. Σταθμός-Νέα Ελβετία.

Οι σταθμοί που θα κατασκευαστούν είναι οι ΝΟΜΑΡΧΙΑ, ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ, ΑΡΕΤΣΟΥ, ΝΕΑ ΚΡΗΝΗ, ΜΙΚΡΑ. Η επέκταση θα έχει ως αρχή το σταθμό ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ που θα είναι σταθμός διακλάδωσης των γραμμών. Ο χρόνος κατασκευής εκτιμάται σε 60 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟ 2017
Η βασική γραμμή μαζί με την επέκταση για την Καλαμαριά θα αποτελέσουν το πρώτο δίκτυο Μετρό της πόλης αποτελούμενο από 14,5χλμ διπλής υπόγειας γραμμής και 18 σταθμούς. Συνολικά και σύμφωνα με τις μελέτες καθημερινά στο δίκτυο αυτό θα μετακινούνται 300-330.000 επιβάτες .
Οι ευεργετικές συνέπειες του έργου θα φανούν σχεδόν αμέσως καθώς η μείωση των αυτοκινήτων θα είναι εμφανής ενώ το Μετρό θα γίνει η ραχοκοκαλιά των μεταφορών στην Θεσσαλονίκη. Αυτό θα είναι η αρχή καθώς η επόμενη δημοπράτηση για το Μετρό έρχεται το 2013.
Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΕΥΚΑΡΠΙΑ
Οι δηλώσεις που έχουν γίνει από το Υπουργείο Υποδομών αναφέρουν πως φέτος θα ανατεθούν οι μελέτες με στόχο τον επόμενο χρόνο να δημοπρατηθεί και η δεύτερη επέκταση του Μετρό προς Βόρειο-Δυτικά της πόλης καλύπτοντας και άλλες περιοχές. Η επέκταση αυτή θα έχει 6 χιλιόμετρα μήκος και 5 σταθμούς ενώ θα χρησιμοποιεί την οδό Λαγκαδά. Σταθμός διακλάδωσης θα είναι ο σταθμός ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. Η επέκταση αυτή θα ολοκληρωθεί στο τέλος της τρέχουσας δεκαετίας.

πατήστε πάνω στον χάρτη για απεικόνιση σε μεγένθυση
ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ
Οι μελέτες μιλούν για ένα ολοκληρωμένο δίκτυο Μετρό μήκους 33χλμ με 33 σταθμούς. Σχετικά με τις υπόλοιπες τρεις επεκτάσεις ο Υφυπουργός Υποδομών κος Μαγκριώτης δήλωσε πως η Αττικό Μετρό Α.Ε. σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς οριστικοποιεί τη χάραξη των άλλων επεκτάσεων.
Η πρώτη αφορά την δυτική επέκταση της βασικής γραμμής από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, με τους σταθμούς Ξηροκρίνη, Αμπελόκηποι, Μενεμένη, Εύοσμο, και το Κορδελιό. Θα καλύψει πυκνοκατοικημένες περιοχές στα δυτικά της πόλης και θα ικανοποιήσει ένα πάγιο αίτημα για ένταξη και αυτού του τμήματος της πόλης στο δίκτυο Μετρό.
Η δεύτερη επέκταση θα είναι από το σταθμό Πανεπιστήμιο προς Τούμπα, Χαριλάου και Ν. Ελβετία. Είναι μία νέα προσθήκη γραμμής που θα εξυπηρετεί τα όλο και πιο αναπτυσσόμενα βόρειο-ανατολικά προάστια της πόλης.
Αναφορικά με την επέκταση από το σταθμό ΜΙΚΡΑ προς το Αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι η πρώτη φορά που δεν γίνεται συγκεκριμένος λόγος για την ανάπτυξη monorail. Στις δηλώσεις που έκανε ο υφυπουργός Υποδομών αυτή τη φορά ήταν πιο γενικός μιλώντας για «επέκταση με Μέσο Σταθερής Τροχιάς από Μίκρα μέχρι το Αεροδρόμιο Μακεδονία» αφήνοντας όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά.
 
Zurück
Oben