Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Untergang der Menschheit

Wie wird die Menschehit ihr endgültiges Ende finden?

• Roboter zerstören uns

Stimmen: 0 0,0%
  • Durch das Sterben der Sonne

• Gott öffnet die Wolkendecke und schlägt seine Faust in die Erde

• Was anderes, das ich liebendgerne in meinem Beitrag erläutern werde

• Umfrageteilnehmer
    37
Ich hoffe ja auf "Die Evolution bringt eine neue überlegene Lebensform hervor, die den Menschen ausrottet", wird wahrscheinlich aber eine Krankheit, die 90% der Menschen ausrottet. Dann zeigt sich, ob auch der Mensch des 21. Jahrhunderts noch irgendwie ohne die Technik oder moderne Errungenschaften fähig ist zu überleben.

Klima uzvra

Klima uzvraća udarac: Europa će se smrzavati i gladovati!

prije 3h
PRIJE NEGO ŠTO MISLIMO

Globalne klimatske promjene, koje već i danas dobrano osjećamo na vlastitoj koži, izazvat će glad, destabilizaciju političkih poredaka te ratove, smatraju stručnjaci. Ako mislimo da ne možemo ništa učiniti za svoj planet, razmislimo još jednom jer ovakav scenarij nas očekuje za 20 godina ukoliko se čovječanstvo ne odluči radikalno promijeniti.

Zbog izvanrednih klimatskih promjena mediji su sve više počeli pisati o ekologiji i očuvanju planeta. No, osim toga, pronašli su i studiju iz 2009. godine prema kojoj su moguće katastrofalne promjene vremena do 2020. godine, a koje će dovesti do uvođenja izvanrednih mjera, uključujući i vojne.

Riječ je o izvještaju iz 2009. godine Prognoza vremena: 2010-2020, koji su pripremili profesionalni futurolozi na zahtjev Ministarstva obrane SAD-a.

Prema tom dokumentu, u Europi su izgledni siromaštvo i rat radi vode. No, na cijelom planetu će se destabilizirati politički poretci, a nisu nemogući ni sukobi država koje posjeduju atomsko oružje.

Iako nam se možda trenutno čini kako nećemo doživjeti radikalne klimatske promijene, stručnjaci upozoravaju kako su one izgledne već za 10-ak godina. Štoviše, Zemlja upravo proživljava takve promjene.

Ekstremno hladne zime, pretjerano vruća ljeta, toplinski udari i poplave su samo neki od znakova kako nam se bliži katastrofa.

Stručnjaci Peter Schwartz i Douglas Randall naglašavaju kako su oceani počeli živjeti po nekim svojim pravilima. Europa, Azija i Sjeverna Amerika počet će se smrzavati, a u južnoj hemisferi će biti još toplije.

Ukoliko ljudska vrsta ne doživi ekspresno i radikalno prosvjetljenje, pitanje je koliko će desetljeća ljudska vrsta moći opstati na Zemlji..........................

Ich bin zuversichtlich, dass die Menscheit alles überleben wird.
Wenn man die technologische Entwicklung der letzten 100 Jahre anschaut, bin ich sehr zuversichtlich, was die langfristige Zukunft betrifft. Alles nach dem Motto: Bin dahin haben wir eh eine Lösung gefunden!

Ja die Sonne wird in ca. 5 Milliarden Jahren sterben, aber ich bin mir sicher, bis dahin werden wir längst eine neue Heimat finden, oder gar eine Technologie haben, die Erde zu einem anderen Stern mitzunehmen.

Ja, das Universum selber wird irgendwann auch untergehen. Entweder durch einen Big Crunch oder Big Rip. Ich glaube aber an die Multiversum-Theorie und denke, bisdahin werden wir via Wurmlöcher in andere Universen reisen können.

So oder so... Ich bin überzeugt, es ist nur eine Frage der Zeit, bis die Menschheit sich zu intergalaktischen Nomaden / Reisenden entwickelt.

Sprich: Der Tod vor dem ihr flieht wird euch bestimmt einholen. Dann müsst ihr zu Dem zurück Der das Verborgene und das Offenbare kennt Und Er wird euch vorhalten, was ihr getan habt (62:8)

Zurück
Oben